Reference

Vlastimil Horký

Víkendovka - Broumovsko, průvodce: Honza Valášek

Akce pod vedením Honzi byla opravdu povedená, sešla se skvělá parta lidí, která spolu zažila 3 dny v prostředí broumovských kopců. Délka i náročnost trasy o délce asi 55 km byla přiměřená silám a zkušenostem skupiny. Pochválil bych celkovou organizaci, informovanost a výběr trasy. Musím vyzdvihnout celkovou připravenost a zodpovědnost při plánování tohoto výletu. Celá výprava byla ve velice příjemné a zábavné atmosféře, sešli se opět výborní lidé. Myslím, že Honza udělal expe. cl. výborné jméno.Určitě Honzu doporučuji jako průvodce na další akci, je to velice zábavný, inspirativní a zodpovědný člověk. Příště nebudu váhat ani minutu a pojedu s ním znovu.

Ondra Buba

Běžecká víkendovka Křivoklátsko, průvodce: Tomáš Maceček

Chválím připravenost průvodce, super ubytování i jídlo, skvělou trasu. Pro mě hlavně super příležitost socializace v kolektivu se stejnými zájmy. Tomáš byl jedním slovem skvělý. Vybral super trasu, součástí které byly super výhledy na Berounku a luxusní trailíky všude kolem :). Super bylo i doprovodné cvičení, které si Tom pro nás připravil.

Tyhle víkendovky jsou super. Měl jsem docela obavu odjet hned na týdenní přeběh, ale po téhle zkušenosti se nemůžu dočkat na další dobrodružství s Trail Adventures. :)

Jiří Stojan

Hangar boulder camp - Zillertal, průvodce: Hangár Tým, Jeník Jurečka

Honza byl perfektní. Myslím, že si sedl s celou skupinou a bylo to s ním moc fajn. Celkově tato akce proběhla ve velice uvolněném duchu. Vše bylo na domluvě celé party a myslím, že jsme si to všichni moc užili. Já konkrétně jsem byl nadšený. Každý večer jsem se těšil na další den, co mne zase čeká. Průvodce i lidé, kteří se akce zúčastnili byli moc fajn a hodně jsme se nasmáli. Celkově boulder camp - Zillertal překonal má očekávání a doporučil bych ho jak lezcům s méně zkušenostmi, tak pokročilým.

Jan Feller

Dvoudenní kurz na skalách K2-03, průvodce: Filip Čapek

Filip byl naprosto excelentní průvodce (tady spíše instruktor). Naučil nás všechno, co si člověk představí pod základy a začátky lezení. Vše vysvětlil fantastickým způsobem - jasně, přehledně, zapamatovatelně, a po několika opakováních bezpečně na zemi nás vzal vyzkoušet si nabyté dovednosti na skalách. Po večerech byl skvělým parťákem na kus řeči se spoustou super příběhů a historek.

Moc díky za tuto příležitost.

Monika Kvíčalová

Víkendovka - Hochschwab, průvodce: Michal Bernát

Michal nám na začátku řekl všechny potřebné informace, včetně toho, že se zajímal, zda nemá někdo nějaké zdravotní omezení/riziko (cením). Výpravu vedl zodpovědně, trasu měl nastudovanou a vždy se čekalo na rozcestí nebo dle potřeby (hlavně potřeby svačit :) ), na celou skupinu, aby nikdo nezůstal pozadu. Ohledně Michala nemám co vytknout a bez obav bych se s nim vydala za dalším a delším dobrodružstvím :)

Dan Šácha

Seakajaky na rakouských jezerech, průvodce: Eva Mariánková

Příjemně zvolený program a náplň jednotlivých dnů. Oproti delším expedicím to byl fajn relax. Eva byla jako průvodce a parťák na výpravu skvělá. Má zkušenosti, dokáže vše vysvětlit a po celou dobu držela ve skupině dobrou náladu. Neváhal bych vyrazit znovu!

Martin Zavadil

Seakayaky na rakouských jezerech, průvodce: Eva Mariánková

Tahle výprava byla naprostá pohodička. Vyzkoušet si seakayak na klidné hladině rakouských jezer je skvělý úvod do pádlování na seakayaku pro začátečníka. Jednodenní výlet do hor byl také příjemným zpestřením. Potkal jsem nové zajímavé lidi a naučil se něco nového.

Eva je skvělá a velmi zkušená průvodkyně. Ještě na souši nám vysvětlila techniku pádlování a věnovala se našim dotazům i na vodě. Vyhověla všem přáním účastníků  a rád s ní pojedu někdy na další výpravu.

Jan Klicpera

Dvoudenní kurz na skalách K2-07, průvodce: Jeník Jurečka

Honzík je naprosto perfektní instruktor. Před kurzem mi zavolal aby pozjistil mé dosavadní zkušenosti, odkud jsem, atd. a podle toho vybral lokalitu na lezení. Místo vybral opravdu nádherné, cesty byly hezky odjištěné a zároveň krásné. Co se týkalo samotného obsahu kurzu, tak jsem maximálně spokojen - prošli jsme vše potřebné k tomu, abych se cítil na skále sebevědomě a relativně bezpečně. Když viděl že tápeme tak nám pomohl tak, aby vše proběhlo v bezpečí, ale zároveň nám nechal míru samostatnosti a zodpovědnosti, když viděl že už se chytáme. Obecně se mi moc líbil jeho milý a lidský přístup k vedení kurzu. Velmi cením, že Honzík měl připravený i odpočinkový program po prvním dni lezení :). Večer jsem za odměnu dostal pivko a zahráli jsme si pirátskou karetní hru (ve které nás Honzík rozdrtil). Takže když to shrnu, tak nejenže jsem se naučil a procvičil si spoustu lezecké techniky, ale zároveň jsem si užil super lezení a dvoudenní výlet s moc fajn lidmi. Díky!

Markéta

Víkendovka - Horem Dolem Krušnými horami, průvodce: Bára Chaloupská

Barča měla výlet pěkně připravený včetně netradičních úseků jako průchod štolou nebo bažinou :D celá akce se nesla v příjemné atmosféře.

Díky za super víkend!

Tereza Houšťová

Kurz lezení 16. dubna 2023, průvodce: Jan Polášek

Honza byl naprosto perfektní, hlavně se mi líbilo, že to byl profík, hodně dbal na zásady bezpečnosti, navíc vždy to, co vykládal, propojil s praktickou ukázkou a ,,nutil" si nás to hned vyzkoušet, zároveň byl trpělivý, nebyl nepříjemný, když nám něco nešlo, motivoval, podporoval, prostě super, šla bych klidně na další, pokračovací kurz! :)

Martin

Víkendovka - Horem Dolem Krušnými horami, průvodce: Bára Chaloupská

Bára měla po celou dobu akce vše pevně pod kontrolou. Počasí se neustále měnilo a předpověď z večera ráno neplatila - Bára ale vždy dokázala na situaci reagovat i s ohledem na přání účastníků a samotnou trasu a harmonogram expedice případně upravit. Vymyslela opravdu skvělou a velice zajimavou trasu, Krušné hory nám představila v nejlepším možném světle. Rozhodně bych se nebál pod vedením Báry jet na delší a náročnější cesty, po celou dobu cesty jsem neměl pochyby o jejích schopnostech a rozhodnutích. V neposlední řadě je Bára velice sympatickou a kamarádskou osobou, což vnímám u průvodce jako velice důležité.

Pavel

Víkendovka - Krušné hory, průvodce: Zbyněk Král

Zbyněk je skvělý průvodce. Nejen že věděl, kam jdeme, kde se nacházíme a co je kolem nás - o čemž uměl dobře mluvit, byl zároveň i členem skupiny a jedním z nás. Jeho historky z aktivních záloh byly dalším zpestřením už tak zajímavého vyprávění. První noc jako zkušený zálesák vybral místo na spaní v lese, postavil přístřešek z plachty, kam jsem se mohl v případě deště schovat a taky mi půjčil svůj žďárák. Druhý den nás pohostil na své chalupě, poskytl gril a provedl po vesnici. Zároveň dbal na to, abychom jako skupina všichni v pořádku dorazili do cíle. Rád s ním na pojedu zase, klidně i na delší cestu.

Vše jsem si moc užil, děkuju za organizaci!

Eva Adamová

Totes Gebirge na sněžnicích, průvodce: Markéta Peggy Marvanová

S výpravou jsem byla maximálně spokojena a mám hezké vzpomínky. :)

Trochu adrenalinu v lavinovém terénu bylo, ale Peggy vše brala velmi zodpovědně a plně jsem jí důvěřovala. Průvodkyně byla skvělá! Kamarádská, vtipná a zodpovědná! Moc ráda Peggy potkám na dalších výpravách Expedičního klubu.

Bára Zýková

Jeseníky po našem - Poslední volné místo, průvodce: Martin Ksandr

Průvodce byl vynikající! Profík a srdcař -) Akorát jsme ho asi občas zklamali, když jsme nevyrazili na úplně všechny naplánované tisícovky -)

Moc děkuji za dalši skvělou akci! Bylo to jako vždy skvělé (ač tentokrát o něco pohodovější než ostatní výpravy na kterých jsem byla - ale to taky není k zahození -)). Už začínám číhat, kam s Expe vyrazím na Silvestra.

Markéta Mikulková

Víkendovka - Hochschwab, průvodce: Michal Bernát

Michal měl akci krásně promyšlenou a dobře zorganizovanou včetně propracovaných předodjezdových informací. Vytvářel pohodovou atmosféru a citlivě vnímal dynamiku a potřeby celé skupiny. Ráda s ním kamkoli pojedu znovu :)

Díky za tuto skvělou akci. Škoda, že nebyla delší ?